Будь ласка, оцініть, навівши мишку на шкалу:
( 5.0 | 7 голосів )
В Африці були знайдені два черепа прадавньої людини. Ця знахідка стала ще одним доказом абсурдності гіпотези про еволюційне походження людства.

Рештки двох черепів, виявлені палеонтологами в Кенії, суперечать сучасній теорії еволюції людини. Cтаттю про це колектив авторів під керівництвом Мів Лікі та Луїзи Лікі з дослідницького проекту "Кубі Фора" та Фреда Спура з університетського коледжу Лондона публікує в журналі Nature.

У Кенії, на схід від озера Туркана, палеонтологи виявили верхню щелепу Homo habilis (людини умілої). Вік її складає не більше 1,44 мільйонів років, що значно менше віку всіх інших решток цього виду. Ця знахідка доводить, що Homo habilis і Homo erectus (людина прямоходяча) одночасно проживали на одній і тій самій території в Східній Африці приблизно протягом півмільйона років.

Це суперечить "лінійній" гіпотезі, прийнятій у сучасній теорії еволюції людини: Homo sapiens (людина розумна), безпосередній предок сучасної людини, походить від Homo erectus, а той - від Homo habilis. Нові дані змушують припустити, що Homo erectus і Homo habilis є не послідовними, а паралельними лініями, і, швидше за все, мають невідомого поки загального предка, повідомляє Газета по-українськи